Love is Timing・恋はタイミング

“Love is timing.” I never actually believed that saying until recently.
「恋はタイミング」。最近までそのことわざを全然信じませんでした。
It’s crazy that you can fall out of love just as quickly as you fall in.
面白いことに、恋に落ちる早さと同じようなスピードで、好きだった人への興味なくなることもあります。
I never thought that was possible until I experienced it myself...
そんなのはありえないと思っていましたが、自分がそういう経験し、本当にそうだということが分かりました…
I guess it’s like everyone says though. “It’s not about the big gestures, it’s the little things. They add up and are what make you truly fall in love.”
みんなの言う通りです。「恋愛は大きなことじゃなくて、小さなことの重なりです。その小さなことを重ねたら、恋に落ちる。」ということわざがあります。
In that same right though, little things can pile up and make you regret ever meeting someone too...
でも、同じように、小さないやなことが重ねたら、その人と出会ったことを後悔してしまうこともあります…
It’s weird how life works like that. But I guess it’s all a part of growing up.
人生は不思議ですね。でも、それも成長の1つだと思います。


TravelingDreamChaser
夢追いかけてる旅行者

Comments

Popular posts from this blog

A little bit about me・あたしについて

My Goal Checklist・あたしのゴール・リスト